IN THE AIR!

AGRIOIL

Te land, ter zee én... in de lucht! Wat in 2013 begon als een prachtig avontuur 'On the Maas!' Kreeg in 2014 een chique vervolg 'On the road!' in het Louwman museum. We zijn weer een jaar verder. Dit jaar was de keuze snel gemaakt. Zou het echt? Wat zijn de mogelijkheden? Krijgen we dat hier in de buurt geregeld? Lees alles over de pittige uitdagingen van de organisatie van 'In the Air! Agrioil’s 3e klantendag op een rij...

Uitdaging

Kan BURO RUW weer een mooi concept bedenken voor onze klantendag? We verwachten 40 (inter)nationale gasten. Graag eind van de middag verzamelen. Alles moet traditiegetrouw nog een verrassing blijven. En willen jullie dit geheimzinnig, zonder al te veel weg te geven, ook in de uitnodiging doorvoeren? Dan de dag zelf. Organiseer dit jaar een event op ongekende hoogte. Gedurende het hele event weer een hoog niveau qua entertainment, catering en beleving. “Dit is jullie weer gelukt!”, kregen we achteraf te horen. Al namen we het woord ‘hoog’ wellicht wat té letterlijk…

Concept

We hebben met deze groep al wat ervaring. Extra fijn, want we weten waar we ze mee kunnen verrassen. We weten ook hoe er gereageerd kan worden. En op die manier kunnen we ook net de grenzen van de 'comfort zone' opzoeken. Volgens velen hebben we die dit jaar op een goede manier overschreden. En dat zegt wel wat! Verder qua concept. De voertaal was natuurlijk weer Engels. Creëer een vermakelijk programma. Waarbij de klanten op het gemak de tijd hebben om met elkaar bij te praten. En geëntertaind worden. BURO RUW trok ook dit jaar weer alles uit de kast, zonder ‘uit de hoogte’ over te komen…

Creatie

Een hapje en een drankje in een hotelbar. Hartstikke gezellig. Maar de gasten voelen al dat er een verrassing aan zit te komen. En ja hoor. Als iedereen aanwezig is, rijdt er een luxe touringcar voor. We gaan richting snelweg. A16 wordt A15. Bij Barendrecht eraf. Dit is gek. We belanden nu tussen de weilanden. Wat nog gekker is? De bus stopt. Wat. Is. Dit? Al snel wordt duidelijk dat er op dit compleet verlaten weiland mooie dingen opgebouwd zijn. Een toffe bar, gebouwd van pallets. Speciale drankjes. Een luxe BBQ met prachtige gerechten. Een workshop sabreren. Probeer die kurk maar eens van de fles te krijgen! Maar de gasten hadden geen idee dat de grootste verrassing nog moest komen...

Creatie

Je had de gezichten moeten zien toen de Agrioil Heli voor het eerst aan kwam vliegen! Alle gasten werden per viertal getrakteerd op een rondvlucht boven Rotterdam. De klanten van Agrioil zijn een hele bijzondere ervaring rijker. En dat was nou net de bedoeling. Hier wordt in de branche nog lang over nagepraat. Te beginnen op de volgende locatie. De 16e verdieping van het hotel waar het allemaal begon. Met al weer een prachtig uitzicht. Panorama view. Ook dat is 'In the Air!

<

Impact

Deze (voornamelijk) mannen zijn wel wat gewend. Klantenevents maken zij wel vaker mee. De lat ligt dus hoog.En de spanningsboog is soms wat aan de korte kant. Dat is natuurlijk geen kritiek. Maar een gegeven. Daarom moeten we elke keer weer met toffe verrassingen komen. En gaan we door voordat er überhaupt een mogelijkheid is dat het saai zou kunnen worden. Gezien de reacties is dat ook dit keer weer gelukt. Agrioil events zijn snel en divers qua programmering. Elke keer wat anders. Elke keer spektakel. En, waar we het uiteindelijk ook elke keer weer voor doen: impact! En dat laten we graag in beeld zien. Werkt toch beter dan 1000 woorden.

Al doen cijfers het volgens ons ook altijd erg goed…

28

HELIKOPTERVLUCHTEN

256

VERBAZINGEN

18

ALL-INS

LADEN...

LADEN…