OUT OF TIME!

AGRIOIL

Een korte reis door Rotterdam. En dan natuurlijk weer andere toffe locaties dan alle voorgaande jaren. De vraag was of we ook dit jaar weer mooie pareltjes in de stad konden ontdekken? De opdrachtgever was erg nieuwsgierig. Het houdt toch een keer op? We hebben nu alles wel een keer gezien. Of niet?

Uitdaging

Voor het 6e jaar op rij mochten we een compleet concept bedenken en uitvoeren. Het prettige aan de organisatie van deze evenementen is dat we de volledige vrijheid (en het vertrouwen!) krijgen om een mooi conceptvoorstel te mogen doen. Het vertrouwen is gebaseerd om vijf geweldige eerdere edities. Maar. Eigen schuld, dikke bult. Elk jaar zijn de verwachtingen weer erg hoog. Wat hebben ze nu weer voor ons in petto? Aan de verwachtingen wil je hoe dan ook voldoen. Opdrachtgevers teleurstellen? Dan doet niemand graag. Maar wij zeker niet!

Concept

Vorige editie reisden we op een bijzondere manier een klein stuk door Rotterdam. Dat beviel uitstekend. Kunnen we dat dit jaar niet op een andere manier leuk vorm geven? Na enkele gesprekken konden we aan de slag.

De kernbegrippen van 2018: Met een hele vette knipoog van ‘heidens naar hemels’. Rotterdam. Muziek. TOP2000. Verrassingen. Reis door de tijd. Gedurfd. Netwerken. Competitie. Hoge kwaliteit. BURO RUW bedacht een passend concept en mocht dit half april 2018 voor zo’n 50 klanten van Agrioil gaan uitvoeren. We begonnen op een wel heel bijzondere locatie...

Creatie

Een programma met twee uitersten: een ontvangst in de ‘heidense’ Sjatzi Bar. En een aansluitend diner, vol entertainment, in de ‘hemelse’ Pelgrimvaderskerk. Van jazz, kaviaar en cocktails. In de sferen van de voormalig animatiebar.

Via een prachtige oldtimer-tram naar champagne, Marilyn Monroe, Madonna, Amy Winehouse, nonnen en een meer dan geweldige band! Een verrassende belevenis, een indrukwekkende reis door de muzikale tijd die misschien wel niemand had zien aankomen…

Creatie

Tussen begin en einde vonden mooie speeches plaats. Agrioil’s directeuren. De eigenaar van Sjatzi over het roemruchte verleden van deze locatie. En het unieke verhaal van David Blom (eigenaar van Bobby’s Gin). Hij vertelde niet alleen zijn verhaal, maar maakte ook hele mooie (en lekkere) cocktails. Later op de avond sloot hij ook nog eens af met het draaien van feestelijke plaatjes.

Maar dus ook een tramtour. Een popquiz. Verschillende muzikale optredens. Zeer hoogstaande catering Een geweldig aangeklede kerk. En een knallend afsluitend optreden van de band maakten deze klantendag tot een compleet feest.

<

Impact

Verhalen over de voormalig eigenaar die vermoord is in zijn eigen animatiebar. Een oldtimer-tram die speciaal voor komt rijden. Met Marilyn Monroe. Of een volledig voor jouw gezelschap omgetoverde kerk. In het mooie Delfshaven. Dat maakt indruk hoor. En ooit wel eens Amy Winehouse op schoot gehad? Over impact gesproken… De klanten van Agrioil kunnen er sinds het Out of Time event over meepraten!

Of zoals de directeur van Agrioil in zijn dankwoord afsloot: “Op naar volgend jaar. Op naar het 7e evenement op rij voor de klanten van Agrioil. We bestaan dan 40 jaar en kijken er nu al weer naar uit!” Ook dit jaar was het weer een hele bijzondere belevenis. Waar veel over nagepraat is.

Dat is waar we het uiteindelijk elke keer weer voor doen: impact! En dat laten we graag ook in beeld zien. Werkt toch beter dan 1000 woorden.

Al doen cijfers het volgens ons ook altijd erg goed…

150

BOBBY’S GIN TONICS

22

PUB QUIZ TEAMS

2

AANWEZIGE OVERLEDEN POPDIVA'S

LADEN...

LADEN…