BEDRIJFSFESTIVAL

AGRO DELTA GROEP

Openingsfeest en personeelsfeest in één? Ja hoor. Doen wij ook. En hoe! Agro Delta Groep opende drie indrukwekkende loodsen. Dat mocht natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan. En daarom mochten wij een concept bedenken. Voor de opening. En het communicatietraject. Super tof dus.

Uitdaging

Centraal moest staan: ‘plezier’, ‘voor ieder wat wils’ en goede koffie. Eén dag voor 300 man. Plus 100 kids. Voor klanten. Voor medewerkers. En hun gezinnen. Het omtoveren van het eigen buitenterrein. En laat dat nou een enorm terrein zijn. Aan het water. Daar moest natuurlijk ook iets mee.

Het bedrijf laten zien? Ja, dat is eigenlijk ook wel leuk. Kortom: een dag om niet snel te vergeten dus. Uitdaging(en) genoeg?

Concept

Met ‘voor ieder wat wils’ in het achterhoofd. Leek een combinatie van foodkramen en uiteenlopend entertainment perfect te passen. Rondleidingen over het terrein door de eigenaren van het bedrijf zelf. Betrokkenheid. Belangrijk! Maar hoe breng je dit alles tof samen?

In een festivalsfeer natuurlijk. Het AD Groep Festival zogezegd.

Creatie

Een centraal punt. Het festivalterrein direct voor de nieuwe loodsen. Van barista tot schminkhoek. Van knutselbus tot ijstruck. Het was er. Honger en dorst? Was er niet. Er waren namelijk verschillende eetkramen.

Een Italiaanse broodjeszaak, maar ook een BBQ hoek. En bij de hoofdbar waren heerlijke drankjes te krijgen. Ook speciale. Bieren. Sfeermaker? De rode retro brandweerwagen. Met heerlijk herkenbare deuntjes uit de jaren ’30-’80. Vanaf het water op een ribboat het AD Groep terrein bekijken? Check!

Creatie

Ook de communicatie mochten wij ontwikkelen. On- en offline. Heel tof. Oh ja, en er was een omroeper op het festivalterrein. Gekleed in de huisstijl kleuren van AD Groep. Niet te missen toch? Precies. Dat was de bedoeling ook. Daardoor misten de gasten de verschillende rondleidingen niet én wisten zij de ribboats te vinden aan het water.

EHBO, brandwacht en parkeerbegeleiding? Zeker te weten. En omdat je zon niet afdwingt werden bij ontvangst poncho's in Agro Delta groen uitgedeeld. Wel zo fijn. Ze waren niet nodig trouwens, maar toch.

<

Impact

Een dag waar nog lang over wordt nagepraat. Door medewerkers en hun gezinnen. En door klanten en relaties. Alles gecombineerd in één dag. En we moeten eerlijk zijn. Over het kijkje in de keuken (lees: silo) praten wij ook nog even na. Tof & bijzonder.

Agro Delta Groep, bedankt! Dat wij dit event voor jullie mochten organiseren. Voor het vertrouwen. En de onwijs fijne samenwerking. Doen we graag nog eens met jullie! ^hint^

Waar we het uiteindelijk voor doen: impact! En dat laten we graag in beeld zien. Werkt toch beter dan 1000 woorden.

Al doen cijfers het volgens ons ook altijd erg goed…

350

GLIMLACHEN

102

BALLONNEN

125

SPECIAAL BIEREN

LADEN...

LADEN…

https://buroruw.nl/cases/volgerlanden-20-jaar/