IDEE DINER

DE BOUWCAMPUS

Een event organiseren voor ruim 90 relaties. En dat in een van de ruimtes die je zelf beschikbaar hebt. Netwerken. Presentaties. Een heerlijk hapje eten. Ja een heus diner bedoelen we dan. Mooier kan niet toch? Dat dacht onze opdrachtgever ook. Al liepen zij wel tegen een aantal uitdagingen aan. Daarvoor klopten ze bij ons aan. Wisten wij wel raad mee.

Uitdaging

Die ene ruimte. Daar moest het gaan gebeuren. Want zoals De Bouwcampus aangaf: Hier kunnen we laten zien wie we zijn. En waar we voor staan. Een prachtig idee natuurlijk.

De uitdaging? De ruimte was nooit bedoeld voor de organisatie van een evenement. Een keuken? Die was er dus niet. En de vorm van de ruimte vormde ook een uitdaging. Want als er presentaties worden gehouden... wel zo fijn als iedereen het scherm kan zien. Toch?

Concept

Daar gingen we weer - ons brainstorm hok in. Onze creatieve koppen bij elkaar en sparren. Over de kernwaarden van dit evenement. Wat die waren? Ideeën opdoen. Inspiratie. Netwerken. Dineren. Daar kwam het op neer. Hieruit ontstond het concept: IDEE DINER.

Gezellig samen tafelen. Onder het genot van een luxe en vers bereid diner nieuwe ideeën opdoen. Met elkaar discussiëren over interessante onderwerpen. Innovaties presenteren en bespreken. Bijpraten met elkaar over de laatste stand van zaken in de sector.

Creatie

Chic gedekte tafels. Wit linnen. Comfortabele stoelen. Vriendelijk personeel. Het ontbrak de gasten werkelijk aan niets. Maar goed ook. Dat was het doel.

Een tijdelijke keuken werd opgebouwd. Uit het zicht. Dé manier om alle gasten heerlijk verse gerechten voor te kunnen schotelen. Zonder dat ze worden gestoord tijdens het luisteren naar een presentatie. Een uitgebreid diner met meerdere gangen. Uitgeserveerd? Tuurlijk. Dat past in het plaatje. Aan het einde van de avond kregen alle gasten een goodiebag. Met lege handen naar huis is ook zo wat. De knipoog? Een roze detail in de kleding van het personeel. Bouwcampus roze welteverstaan.

Creatie

<

Impact

Het doel van dit event is behaald: 90 tevreden partners van De Bouwcampus. Veel nieuwe ideeën. Inspiratie opgedaan door presentaties van verschillende sprekers. En de locatie eens van een andere kant kunnen bekijken. Letterlijk. En figuurlijk. Kan ook gezien worden als inspiratie natuurlijk. Voor een volgend event bijvoorbeeld.

En dat is dus waar we het uiteindelijk voor doen: impact! En dat laten we graag in beeld zien. Werkt toch beter dan 1000 woorden.

Al doen cijfers het volgens ons ook altijd erg goed…

23

NIEUWE IDEEËN

6

GANGEN

138

BLAUW ROZE BLOEMEN

LADEN...

LADEN…