IBIZA AAN DE MAAS

BROEKMAN LOGISTICS

Een ondergaande zon. Met de Rotterdamse haven als schitterend decor. De laatste zomerse dagen van het jaar. Vier het met klanten op je eigen bedrijfsterrein. Mooie vlonders. Lekkere muziek. Luxe hapjes. Goede wijnen. En koude biertjes. Je waant je bijna in Ibiza. Maar dan wel aan de Maas!

Uitdaging

Leg onze klanten in de watten. Dit moet plaatsvinden op ons eigen terrein. We hebben tenslotte niet voor niets zo'n prachtige locatie. Alles moet worden geregeld, behalve het uitzicht. Dat zit wel snor in de Rotterdamse haven. Bedenk een thema. En voer deze in het hele traject door. Dus van de uitnodiging en de ontvangst. Tot het cateringaanbod. De aankleding. En de goodiebag. De button 'ZON AAN' werd aangevinkt op onze website. Automatisch worden de parasollen ingepakt. Mooie vlonder. Stroompunten. Aggregaten. Maak er maar wat moois van!

Concept

Ibiza aan de Maas. Een aardig thema voor een nazomerse donderdagmiddag. De zon doet haar werk. Onze aankleding, catering en entertainment doen de rest. Passende (achtergrond-) muziek. Een sfeer waarbij iedereen zich relaxed voelt. Uiteraard wordt er op deze middag prima genetwerkt. Alle ingrediënten hiervoor zijn natuurlijk aanwezig. De klanten van Broekman genieten van al het lekkers en het prachtige uitzicht.

Creatie

Witte doeken, lichte houten afzettingen. Vrolijk personeel dat heerlijke hapjes en volledige maaltijden serveert. Vergeet de frisse cocktails niet. Een zangeres met kippenvel-nummers. Afgewisseld met een DJ die de passende beats verzorgt. Witte statafels? Ook die passen prima in het Ibiza aan de Maas thema. Maar wel met het bedrijfslogo stijlvol er op gedrukt natuurlijk.

Leuk hoor. Al dat Ibiza-gedoe. Maar er mot natuurlijk ook gewoon genoeg te nassen zijn voor onze Rotterdamse gasten. Geen stress. Alles wordt op een heel relaxte manier verzorgd deze middag. De barbecue draait op volle toeren. Niet alleen mooie, hippe hamburgers. Maar ook prachtige, luxe fingerfoods!

Creatie

<

Impact

Wat is er belangrijker dan de waardering uitspreken over je relatie met je klanten? Nou. Door hen ook écht fysiek wat te bieden. Geen mailtje of flesje wijn. Nee, een gaaf event waar gezelligheid, persoonlijk contact en netwerken voorop staat. Dit gecombineerd met het showen van je eigen achtertuin in Europa's grootste haven. Dat kén rotter.

Waar we het uiteindelijk voor doen: impact! En dat laten we graag in beeld zien. Werkt toch beter dan 1000 woorden.

Al doen cijfers het volgens ons ook altijd erg goed…

110

VERKLEURDE VOORHOOFDEN

110

TEVREDEN KLANTEN

1

ONDERGAAND ZONNETJE

LADEN...

LADEN…