VIDEO & DESIGN

Epatra

Ja. De tijden zijn veranderd. Maar dat wil niet zeggen dat Epatra stil zit. Sterker nog, Epatra geeft gas! Het partner event krijgt dit jaar een andere insteek dan Epatra’s gasten gewend zijn. Geen fysieke beursvloer, maar een online event. In de maanden hiervoor zal een marketingboost plaatsvinden. Voor zowel het event, als de partners die meedoen. Video en animatie spelen daar in een cruciale rol. Net als snelheid. Want een snelle markt, vraagt nou eenmaal om een event dat dit kan bijbenen… Daarom presenteerden wij: Epatra Fast Forward!

Uitdaging

Het partner event voor circa 250 gasten in de vorm van een fysieke beursvloer? Dat lukt dit jaar niet. Wat wel kan? Een online evenement organiseren. Maar dan wel graag anders dan al het andere wat we voorbij hebben zien komen. Uiteindelijk wilde Epatra voor een digitale beursvloer gaan. Super tof!

Maar wat komt daar allemaal bij kijken? Hoe maken we dit origineel? Wat kunnen we doen om mensen te triggeren en deel te laten nemen. Genoeg uitdagingen. Wij grijpen ze met beide handen aan. Met de zelf gecreëerde kapstok van Epatra Fast Forward waren er in ieder geval voldoende tot de verbeelding sprekende opties.

Concept

Het concept is gebaseerd op de look & feel van Formule 1. En dan bedoelen we vooral de lifestyle hier omheen. Luxe, winnersmentaliteit, snelheid én kwaliteit! Perfect passend bij de doelgroep (sales) uit zowel Nederland als België. Check: www.epatra.eu/fastforward voor een uitgebreide toelichting!

Gedurende 3 maanden wordt een marketingcampagne gevoerd. We bouwen met krachtige content (video, animatie en design) via social media en nieuwsbrieven op naar het hoogtepunt: het online event op 3 & 4 februari 2021. In deze marketingcampagne worden Epatra en het event, maar zeker ook de partners die meedoen gepromoot. What’s in it voor de deelnemers? Kort gezegd; online zichtbaarheid, een podium om jezelf te presenteren én de mogelijkheid om jouw expertise te delen met jouw doelgroep.

Creatie

Waar BURO RUW’s marketingboost voor Epatra Fast Forward uit bestond? Hoofdonderdeel was een videoshoot. We hebben een kartbaan afgehuurd. Deze locatie was exclusief voor ons beschikbaar. We hebben de onderstaande promotievideo hier opgenomen. Ook alle aanwezige partners van het event hebben hier per merk een eigen video (pitch-stop) opgenomen. Deze zijn ter promotie van het event per kanaal ingezet.

Daarnaast creëerden we verschillende logoanimaties. En we hebben animatievideo’s van de digitale beursvloer gemaakt. Hoe tof is het is om jezelf tot (digitale) avatar omgetoverd te zien worden én je in die hoedanigheid direct een rondje over de beursvloer kunt lopen?

Creatie

Waar BURO RUW’s marketingboost voor Epatra Fast Forward uit bestond? Hoofdonderdeel was een videoshoot. We hebben een kartbaan afgehuurd. Deze locatie was exclusief voor ons beschikbaar. We hebben de onderstaande promotievideo hier opgenomen. Ook alle aanwezige partners van het event hebben hier per merk een eigen video (pitch-stop) opgenomen. Deze zijn ter promotie van het event per kanaal ingezet.

Daarnaast creëerden we verschillende logoanimaties. En we hebben animatievideo’s van de digitale beursvloer gemaakt. Hoe tof is het is om jezelf tot (digitale) avatar omgetoverd te zien worden én je in die hoedanigheid direct een rondje over de beursvloer kunt lopen?

<

Impact

Interactie en betrokkenheid zijn van groot belang. Daarom werd er via E-points 3 maanden lang gestreden om de podiumplekken. Deze E-points ontvingen deelnemers door het goed beantwoorden van vragen en het deelnemen aan online activiteiten. En niet voor niets! Want de prijzen bestonden uit: F1 bezoek op Zandvoort, F1 bezoek op Spa. Of. Een radiografisch bestuurbare F1-auto!

Epatra heeft ontzettend veel enthousiaste reacties ontvangen. Niet alleen tijdens, maar ook zeker voorafgaand aan het event. Dat was natuurlijk ook precies de bedoeling. Online zichtbaarheid voor Epatra, hun online event én hun partners. Verspreid over een periode van maar liefst 3 maanden! Wat zijn wij ontzettend trots op deze samenwerking. En, hoe tof. We zijn al weer bezig om nieuwe plannen met elkaar te smeden!

Al doen cijfers het volgens ons ook altijd erg goed…

3

Maanden marketingboost

2

Online eventdagen

19

Partners

LADEN...

LADEN…