SOCIAL MEDIA & VIDEOPRODUCTIES

MARINE OLIE HANDELMIJ

Marine Olie Handelmij. Al sinds 1967 een begrip in de markt van plantaardige oliën & vetten. Als producent en leverancier.
‘Moving oil to perfect use’ dus kort gezegd.

Uitdaging

Dat online aanwezig zijn en gezien worden leuk én noodzakelijk is? Dat wist Marine Olie Handelmij al. Ze bouwden dan zelf ook al flink aan de weg op social media en hebben nog niet lang geleden hun website vernieuwd. De wens om de social media accounts extra te boosten met te gekke content was er al even. Toch bleek er in de praktijk wat te weinig tijd voor over te blijven. Logisch ook – core business gaat voor. Aan ons de vraag om als communicatiepartner aan te sluiten om de social accounts wat extra power te geven.

Concept

Praten, luisteren en in dit geval ook heel goed kijken. Want zo’n tank terminal, dat zien wij niet elke dag. Een nieuwe wereld ging voor ons open en dat op hoogtes die wij nog niet kenden! Met het ontwikkelen van thema’s als houvast voor een afwisselende maar altijd relevante mix in contentplanning, gingen we van start.

Creatie

Aftrappen kun je maar één keer. Ja toch? Daarom deden we dat meteen maar heel goed. Samen met het team van Marine Olie Handelmij ontwikkelden we een kick-off video. Om onze samenwerking te lanceren, maar meer nog om te laten zien dat Marine Olie Handelmij geen grapjes maakt als het gaat om social media accounts boosten. De komende maanden staat nog heel veel powerful content op de planning.

Creatie

<

Impact

Waar we het uiteindelijk voor doen: impact! En dat laten we graag in beeld zien. Werkt toch beter dan 1000 woorden. Een aantal mooie platen die een kijkje achter de schermen laten zien. En natuurlijk mag de kick-off video hierin niet ontbreken.

Al doen cijfers het volgens ons ook altijd erg goed…

133

AANTAL TANKS IN MOERDIJK/WORMER

364

LINKEDIN VOLGERS

40000

TON CAPACITEIT

LADEN...

LADEN…

https://buroruw.nl/cases/gladiatoren-aan-de-maas/