NFPA EUROCON

MARSH

NFPA EUROCON. Een vooraanstaand internationaal congres over brandveiligheid. Elk jaar wordt dit evenement georganiseerd op een andere locatie. En vaak ook nog elke keer in een ander land. Hoe wij ons voelden toen we benaderd werden om dit congres te organiseren? Trots natuurlijk. Heel erg trots.

Uitdaging

Een driedaags congres neerzetten dat blijft hangen bij de bezoekers. In Nederland. En dat na een editie in Las Vegas. Geen gemakkelijke opgave. De uitdaging was geboren.

Daar hield het natuurlijk niet op. Dat zou te simpel zijn. Met zoveel internationale bezoekers was een goede bereikbaarheid een must. En niet zomaar bereikbaarheid... maar met een vliegtuig. Ja je leest het goed, een vliegtuig. Een vliegveld in de buurt was dus essentieel. Net als luxe hotels op loopafstand van de locatie.

Concept

Waar we altijd inzetten op goed luisteren naar de wensen van onze opdrachtgever, mochten we deze keer ook kijken. Hoe dan? We mochten een jaar eerder mee om de editie in Las Vegas mee te maken. In levenden lijve.

Yes Yes, daar werden we heel erg happy van! Met deze expertise op zak, konden we terug in Nederland direct aan de slag. Een vliegende start dus. Van zero naar hundred. Van Las Vegas naar Amsterdam. Van glamour naar Hollandse nuchterheid. Van idee naar concept. Van concept naar creatie.

Creatie

Locatie: Passenger Terminal Amsterdam. Compleet omgetoverd tot congreslocatie met luxe uitstraling. Hostesses voor een warm welkom. Een uitgebreide lunch met uitzicht op 't IJ. Mooier wordt het niet. Wel leuker.

Zo maakten we zelf een plenaire zaal. Creëerden we routes naar subzalen met verschillende kleuren vloertegels. Bedrukten we appeltjes voor de dorst met het logo van de hoofdsponsor...

En zorgden we ervoor dat het communicatietraject van begin tot eind tot in de puntjes geregeld was. Hoe dan? Met een website voor online registratie, programmaboekjes, banners en strak opgemaakte presentaties voor de sprekers bijvoorbeeld.

Creatie

<

Impact

Een congres waarover is nagepraat. Waar kennis is gedeeld. En opgedaan. Waar is genoten. Geproost. Gelachen. Geproefd. Van onze heerlijke Hollandse bitterballen, maar zeker ook van de sfeer. In Nederland. Een evenement waar onze opdrachtgever Marsh trots op is. En wij ook. Marsh bedankt voor deze toffe opdracht! Volgende keer in Rotterdam?

Waar we het uiteindelijk voor doen: impact! En dat laten we graag in beeld zien. Werkt toch beter dan 1000 woorden.

Al doen cijfers het volgens ons ook altijd erg goed…

23

NATIONALITEITEN

320

FRUITSHAKES

2236

HANDSHAKES

LADEN...

LADEN…