PERSONEELSWEEKEND EDINBURGH

PEOPLETRACK

Het geweldige personeelsuitje naar Reykjavik (IJsland, 2017) moest een passend, gezellig en spectaculair vervolg krijgen in 2018. Peopletrack vroeg, tijdens een prettige brainstormsessie of Buro RUW dit event weer wilde organiseren. Daar hoefden we natuurlijk geen seconde over na te denken. Creativiteit aan. “Aye!” En op naar het bedenken van weer een toffe bestemming voor deze leuke groep!

Uitdaging

Een bijzondere bestemming. Niet zo doorsnee. Dus ook een grote kans dat het merendeel van de gasten er nog niet geweest is. Er moeten voldoende bijzondere dingen te beleven zijn. Teambuilding is belangrijk. Maar vliegtijden net zo. Met welk concept verrassen we onze collega’s dit keer? Want ook voor nu geldt. Pas op het laatste moment. Dus op het vliegveld. Maken we bekend waar we naartoe gaan!

Concept

Het concept is een zakelijke vierdaagse. Donderdag na werktijd vertrekken. Zondag komen we weer terug in Nederland. De best wel stoere collega’s van Peopletrack gaan dit keer een paar honderd jaar terug in de tijd. Een eigentijds, spectaculair personeelsweekend. Maar dan wel met een Middeleeuws karakter… Daarvoor belandden we uiteindelijk in Edinburgh. Na Glasgow de grootste stad van Schotland.

Creatie

Een groep van 25 collega’s (man, vrouw, leeftijdsverschil, uiteenlopende interesses) gaan op heel veel manieren een fantastische stad verkennen. Wat te denken van een goed verzorgde vlucht (gunstig vertrek, na werktijd) en toffe appartementen? Maar ook het prachtige landschap, The Royal Mile en gin proeven. Tel daar bij op: wandelingen naar panoramische uitzichten over de stad, kastelen, Mary King’s Close, ribboats langs de ruige kust en heerlijke dineren. En, niet onbelangrijk. Direct om de hoek: Uitgaan in het historisch centrum. Dat maakt dit Edinburgh-programma helemaal Peopletrack-proof!

Creatie

<

Impact

Reykjavik kreeg in 2018 met Edinburgh een zeer waardig opvolger voor weer een geweldig personeelsuitje van Peopletrack. Of, zoals onze opdrachtgever vertelt in de referentie, "Onze collega’s en ikzelf zien nu al weer uit naar de 2019-editie!"

En. Waar we het uiteindelijk voor doen: impact! En dat laten we graag in beeld zien. Werkt toch beter dan 1000 woorden.

Al doen cijfers het volgens ons ook altijd erg goed…

25

FIETSEN

148

GIN-PROEFGLAZEN

750

KILOMETERS VAN HUIS

LADEN...

LADEN…