NIEUWJAARSFEEST

VERHAGE

Verhage vierde ook dit jaar weer het traditionele Nieuwjaarsfeest. Als het even kan. Altijd op de eerste maandag na Oud & Nieuw. Dat komt de horeca-ondernemers goed uit. En valt, voor veel jonge collega's nog mooi in de kerstvakantie. We mochten ook dit jaar van begin tot eind alle ingrediënten aandragen om tot een geslaagde avond te komen. Voor bijna 400 medewerkers van 38 vestigingen…

Uitdaging

Wat wordt het dit jaar? Keuzestress. Hebben we een tof idee? Wát? Is het al weer oktober? En we hebben nog niks? Die onnodige stress voorkomen we door op tijd aan de slag te gaan voor onze fijne opdrachtgever Verhage. We kunnen inmiddels lezen en schrijven met elkaar. Extra fijn dus als BURO RUW lekker vroeg met een paar voorstellen komt. Zo kunnen we met elkaar de uitdaging van het nieuwjaarsfeest aangaan. En hebben we voldoende tijd om er ook dit jaar weer een kwalitatief hoogstandje van te maken. Want. Voor minder doen we het inmiddels niet meer…

Concept

Fiesta Mexicana, Narcos, Blacklight, schmink, bloemen, cocktails, clubben. Zou dat niet een leuk thema kunnen zijn voor het Nieuwjaarsfeest? Zeker als je dit combineert met een geweldige locatie die volledig in deze stijl mee gaat... Midden in het bruisend hart van Rotterdam. Op de hoek van de Witte de Withstraat. Bevindt zich Supermercado. Op de begane grond een cocktailbar. Mét een swingende Latijns-Amerikaanse keuken en een streetfood vibe. In de kelder de voormalige club Blender, nu Superdisco. Het lijken ons voldoende ingrediënten voor een heel mooi Verhage-feestje!

Creatie

Al in het voortraject verrassen we de medewerkers met blacklight gift sets. Veel collega’s kijken al maanden naar dit feest uit. En op deze manier kan iedereen zich alvast verheugen en voorbereiden op een prachtige feestavond. Mexican-style. Arribba! Arribba! Andale! Andale!

Bij aankomst kon iedereen zich laten blacklight schminken. In bloemige, kleurige en snorrige Fiesta Mexicana stijl. En, niet onbelangrijk, dit mooie plaatje vast laten leggen bij de toffe photobooth. In het begin van de avond was er zelfs een echte Mariachi-band. Kortom, voor elk wat wils. Precies de bedoeling. Rondom de cocktailbar was voldoende ruimte om even bij te praten. Hier onder het genot van de beste hits uit de 80's & 90's!

Creatie

Er werd op het foodcourt (di)vers fingerfood bereid. De hele avond lang. Maar natuurlijk waren er ook speciale Verhage (virgin) cocktails. De locatie is al “Instgram-proof” van zichzelf. Maar op deze bijzondere avond hadden we er nog een extra schepje bovenop gedaan. Wat een sfeertje!

In de basement gaf de directeur traditioneel het startsein voor een mooie avond. Daarna ging het dak er af. Kan dat eigenlijk wel in een kelder? Nou en of. Bij Verhage wel. Een clubavond zoals een clubavond bedoeld is. BURO RUW verzorgde hiervoor ook een mooie DJ line up. Met o.a. Valerio (BNN). Er werd gedanst, gesjanst en de blacklightschmink spatte er vanaf!

<

Impact

Verhage-feestje en impact? Altijd! Na mooie clubavonden in Annabel en Bird hebben we dit jaar (ook) extra gelet op de wensen van de iets oudere doelgroep. Iedereen op dezelfde locatie. dat is belangrijk! Maar een clubavond is natuurlijk niet aan iedereen besteed. Ideaal dus dat we op de begane grond een mooi foodcourt en cocktailbar hadden. Misschien wel de tofste plek van het event. Hier werd andere muziek gedraaid. Maar vanuit de kelder kwamen veel jonge gasten regelmatig naar deze plek. Niet alleen voor een hapje, een cocktail of nog een extra mooi plaatje in de fotobooth. Maar ook voor een dansje op 80's & 90's muziek. Want stiekem vindt iedereen dat toch gewoon hartstikke leuk? Kortom. Voor elk wat wils. 100 procent. Super toch?

Dit is waar we het uiteindelijk voor doen: impact! En dat laten we graag ook in beeld zien. Werkt toch beter dan 1000 woorden...

Al doen cijfers het volgens ons ook altijd erg goed…

250

FOTOBOOTH-FOTO’S

1500

TACOS, NACHOS & (VIRGIN) COCKTAILS

10000

ZWEETDRUPPELS IN DE KELDER

LADEN...

LADEN…