FAMILIE TECHFESTIVAL
VERKERK GROEP
Uitdaging
Een event creeëren waar plezier, ontzorgen én een kijkje in het pand centraal zouden staan. Voor de families van alle medewerkers. Maar zeker ook voor alle medewerkers zelf. En met een knipoog naar de techniek, ook dat nog jaa...
Een dag waar genoeg te doen moest zijn. Activiteiten dus. Voor jong en oud. En waar ook bijgepraat kon worden. Onder het genot van een hapje en drankje. Ook wanneer een regenbui zou proberen roet - of eigenlijk regen- in het eten te gooien.
Concept
In de brainstorm met een aantal collega's van Verkerk Groep, werd al snel duidelijk dat een festivalsfeertje favoriet was. Door in het pand rond te lopen. Te kijken naar ruimtes. Zowel binnen als buiten. En door te praten met collega's kreeg dit project een vliegende start. Non-stop enthousiasme vanuit dit bedrijf. Iedereen stond klaar om te helpen. Het Familie Techfestival werd geboren.
Creatie
De vertaling van het concept naar de praktijk. Een festivaltent. Diverse foodstations. En natuurlijk goede koffie - prioriteiten! Een DJ. Met een ontzettend toffe DJ booth - een platenvleugel. Zelf plaatjes aanvragen? Tuurlijk!
En dan de kids. Van krabbelrobots maken, tot een retro knutselbus. Van virtual reality bril tot boten bouwen. Maar zeker ook een speurtocht door het vernieuwde pand: Het Verkerkloopje. En de favorieten beginnend met een 's' natuurlijk. Schmink en springkussen.
Creatie
Communicatie.
In dit geval van A tot Z. We ontwikkelden een website. Voor het event. Met online registratie... uiteraard. Zo makkelijk was het verzamelen van dieetwensen nog nooit!
Maar zeker niet alleen online! We maakten ook een save the date, een uitnodiging (voor op de koelkast) én bewegwijzering voor op de event dag. Zoeken waar je moet zijn? Houden wij zelf ook niet van.
Impact
Bijkletsen met collega's. Op een informele manier. Met heerlijke happen en dranken. Maar ook aan je gezin laten zien waar je werkt. In het vernieuwde pand dus. Genieten ten top.
En dat hebben wij ook gedaan. Dat genieten. Van de fijne samenwerking met Verkerk Groep. Professioneel, maar altijd met ruimte voor humor. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Waar we het uiteindelijk voor doen: impact! En dat laten we graag in beeld zien. Werkt toch beter dan 1000 woorden.
Al doen cijfers het volgens ons ook altijd erg goed…
350
GLIMLACHEN
275
KOPJES KOFFIE
225
SNOEPZAKKEN
LADEN...
LADEN…
Smaakt dit naar meer?
LADEN...
LADEN…