"Je kan het dak op."
Een mooie klantendag bedenken en organiseren voor Agrioil. Gaaf! Elk jaar bedachten we een nieuw verassend concept. Maar 2019 was éxtra bijzonder. De 40e verjaardag van Agrioil! Wij mochten het evenement organiseren in het pand waar Agrioil al 40 jaar is gevestigd. Dit klinkt gemakkelijk. Tot je weet dat het een HEEL oud pand is. Gelukkig houden wij wel van een uitdaging. Het definitieve concept? ‘On the roof’. Verschillende verdiepingen kregen een complete metamorfose. Elke verdieping was een verrassing voor de gasten. En het dakterras? Die hebben we omgetoverd tot een mooie Rooftop bar!
Opdrachtgever
Soort project
De opdracht
Creëer een spectaculaire klantendag in ons historische pand.
Kan BURO RUW een mooi concept bedenken voor onze klantendag? Natuurlijk. Sterker nog. We hebben inmiddels al 6 van deze mooie dagen mogen organiseren voor Agrioil. We begonnen in 2013 met ‘On the Maas’. Traditiegetrouw organiseerde we daarna jaarlijks de klantendag van Agrioil. We gingen ‘On the road’, ‘In the air’, ‘Behind bars’, ‘On the move’, ‘Out of time’ en ‘On the Roof’. Allemaal met een spectaculair programma.
Elk jaar was er een nieuw verassend concept. Maar 2019 was éxtra bijzonder. Waarom? Agrioil had iets groots te vieren. Hun 40e verjaardag. En nee, dat was nog niet de extra uitdaging. Die komt nog. Namelijk het evenement organiseren in hetzelfde pand waar Agrioil al 40 jaar is gevestigd. Dat klinkt heel makkelijk. Tot je weet dat het een HEEL oud pand is
Klant aan het woord
"Je kan het dak op."
Agrioil verbindt internationale kopers en verkopers van plantaardige oliën en vetten. Als makelaardij en adviesbureau verstrekken ze de meest actuele marktinformatie. Het bieden van de beste service en ondersteuning vindt Agrioil ontzettend belangrijk. Daarom assisteren ze ook bij de contractuitvoering én helpen ze hun klanten met het bepalen van actuele marktprijzen. Agrioil is gevestigd in Rotterdam, ook wel het Europese centrum van de plantaardige oliemarkten. En hun klanten? Die komen uit verschillende industrieën over de hele wereld. Dat maakt de jaarlijkse klantendagen ook zo leuk. Klanten spreken elkaar dan eindelijk face-to-face!
Onze oplossing
Een oud pand. Dat zorgde voor uitdagingen. Maar we maken het onszelf graag moeilijk. Zeker als dat nodig is om tot het perfecte concept te komen. Het definitieve concept: ‘On the roof’. Letterlijk. Om zo klanten te laten zien waar het 40 jaar geleden allemaal begon.
Wat we concreet hebben gedaan? Verschillende verdiepingen in het pand een complete metamorfose gegeven. Op elke verdieping een verrassing dus. Het dakterras omgetoverd tot een Rooftop bar. 8e verdieping: een Sportsbar. 10e verdieping: een Magic Moment met Illusionist. 9e verdieping: een Foodlab, quiz, workshop en cocktails van Dr. Tom. Het diner? Op verdieping 6 in Casa di Agrioil. En natuurlijk een feestelijke afsluiter in de kelder van het pand – The Underground Bar.
Soortgelijk