“We willen ons verhaal vertellen”
Jouw verhaal vertellen op een manier die écht bij je past. Ontzettend lastig natuurlijk. Gelukkig doen wij niets liever dan verhalen vertellen. Hierbij helpen doen we dus maar al te graag. Allereerst was het tijd om Herculan beter te leren kennen. We bespraken de organisatie, wensen, behoeften, doelgroepen en doelen. Daarna was het tijd om aan de slag te gaan met het creatieve proces. We creëerden we een online look & feel, bedachten verschillende contentthema’s en gingen erop uit om contentbeelden te maken. Met als doel: het verhaal van Herculan online vertellen.
Opdrachtgever
Soort project
De opdracht
Het verhaal van Herculan online vertellen.
Online het verhaal van je organisatie vertellen op een manier die écht bij je past. Het blijft lastig. Zeker wanneer je niet precies weet wat je moet vertellen. En dus vroeg Herculan of wij hen wilden helpen door met hun imago en online zichtbaarheid aan de slag te gaan. Allereerst wilden we de organisatie Herculan beter leren kennen. Want voordat we kunnen starten met het vertellen van een verhaal, moeten we eerst achterhalen wat dat verhaal dan in werkelijkheid is. Tijdens een leuke kick-off sessie bespraken wie Herculan is, wat de wensen en behoeften zijn, wie de doelgroep is en wat het ultieme doel is van de inzet van social media.
Klant aan het woord
“We willen ons verhaal vertellen”
Ben je op zoek naar een nieuwe vloer voor sport, scheepvaart of utiliteitsbouw? Dan is Herculan dé specialist die je zoekt. Met ruim 30 jaar ervaring in het ontwikkelen van naadloze gietvloeren op maat, weet je zeker dat Herculan de vloer kan leveren die jij wilt. Het aanbod wordt altijd volledig afgestemd op de wensen en behoeften van de klant. Dit doet Herculan door vooraf persoonlijk met jou in gesprek te gaan. Zo leren ze jou én jouw wensen, behoeften en verwachtingen kennen.
Onze oplossing
Luisteren, creëren en samenwerken.
En nu? Nu konden we aan slag met het creatieve proces. We creëerden een online look & feel voor Herculan, bedachten verschillende contentthema’s en gingen erop uit om (video)beelden te maken. Allemaal gefocust op dat ene doel: Het verhaal van Herculan vertellen. Herculan wilde graag regelmatig actualiteiten benoemen en highlighten op social media. Super leuk natuurlijk! Maar dit kan alleen wanneer iedereen overal van op de hoogte is. Goed contact tijdens de samenwerking is dus key. Regelmatig sparren wij daarom met Herculan om nieuwe ideeën te verzamelen. Om deze vervolgens uit te werken tot toffe online content! Wie weet heb je er wel één voorbij zien komen.
Soortgelijk